مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-16سياسي

پاسخ ایران به ادعای آزار جسمی بازرسان آژانس اتمی


کاظم غریب آبادی نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان های بین المللی در وین، در واکنش به ادعای آزار جسمی بازرس زن آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: سیاست حفاظتی تاسیسات هسته ای از چند ماه پیش بهبود یافته و تغییر کرده است؛ این سیاست ها و تدابیر و اقدامات جدید حفاظتی شامل چگونگی بازرسی از بازرسان آژانس هم شده است.

کاظم غریب آبادی نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان های بین المللی در وین، در واکنش به ادعای آزار جسمی بازرس زن آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ادعاهای کذب برای شلوغ سازی و پرونده سازی در آستانه نشست شورای حکام است.

وی گفت: متاسفانه چندین مورد عملیات های تروریستی و خرابکاری در تاسیسات هسته ای تروریستی داشته ایم، برای همین سیاست حفاظتی تاسیسات هسته ای از چند ماه پیش بهبود یافته و تغییر کرده است؛ این سیاست ها و تدابیر و اقدامات جدید حفاظتی شامل چگونگی بازرسی از بازرسان آژانس هم شده است.

غریب آبادی تصریح کرد: این سیاست ها به آژانس ابلاغ شده و این تدابیر حفاظتی نیز در حال بهبود هست و ما با آژانس در حال رایزنی هستیم.

نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد: از آژانس انرژی اتمی خواسته ایم تا به بازرسان خود توصیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ایران به ادعای آزار جسمی بازرسان آژانس اتمی

پاسخ ایران به ادعای آزار جسمی بازرسان آژانس اتمی