مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-16سياسي

رونمایی از آثار مدیحه سرایی با موضوع اربعین+صوت


در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از مجموعه آثار نغماتی و مدیحه سرایی با عنوان«دلدادگی» با موضوع اربعین رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس طی مراسمی با حضور حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و حجت الاسلام حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین مجموعه دلدادگی شامل آثار تواشیح و مدیحه سرایی با موضوع اربعین رونمایی شد.

سیدمحمد موجانی مسئول کارگروه قرآنی ستاد اربعین در گفت وگو با فارس درباره این آلبوم گفت: این آلبوم آثار گروه هایی از جمله بیان تهران، سیره النبی مشهد، طارق تبریز، فلق اصفهان، محراب تهران و معراج قم است که به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و ترکی با موضوع اربعین اجرا شده است.

وی ادامه داد: در تولید آثار این مجموعه خصوصاً آثار به زبان های غیر فارسی تمرکز و دقت فراوانی درخصوص رعایت لهجه اصلی این زبان ها شده است و با حساسیت بسیار بالایی قطعات انگلیسی، عربی، اردو و ترکی ضبط و تنظیم شده است.

موجانی درخصوص هزینه های تولید این آثار گفت: برآورد هزینه تولید این مجموعه فاخر در حدود 120 میلیون تومان بود که با نظر فرهنگی اعضای محترم گروه های هنرمند این مجموعه با هزینه 20 میلیون تومانی این مجموعه تهیه و منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از آثار مدیحه سرایی با موضوع اربعین+صوت

رونمایی از آثار مدیحه سرایی با موضوع اربعین+صوت