مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-16سياسي

برای خرید تضمینی خرما دشتستان چاره اندیشی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید در خرید تضمینی محصول خرما کشاورزان دشتستان تدابیر ویژه اندیشیده و عملیاتی شود.

- آیت الله صفایی بوشهری ضمن بازدید از برخی نخلستان های بخش بوشکان دشتستان و دیدار چهره به چهره با برخی نخل داران، از نزدیک مسائل و مشکلات نخل داران این منطقه را بررسی و دستور پیگیری مشکلات آنان را به مسئولین مربوطه داد.

وی در این بازدید و در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم این عرصه تامین آب کشاورزی است اظهار کرد: خشکسالی و کاهش سطح آب های زیرزمینی مشکلاتی را در حوزه تأمین آب ایجاد کرده که بیشترین مسائل در عرصه کشاورزی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، کاهش بارش باران، خشکسالی ها و تامین نشدن آب مورد نیاز در عرصه کمی و کیفی محصول کشاورزی را اثرگذار دانست و بیان کرد: مسئولان مرتبط باید راهکارهای لازم در تامین آب در عرصه کشاورزی به ویژه ساخت سدهای کوچک و زود بازده مورد توجه قرار دهند.

صفایی بوشهری، تغییر سامانه آبیاری از غرق آبی به قطره ای و استفاده از روش های دیگر آبیاری نوین را راهکار مهم در حل مشکلات تامین آب اراضی کشاورزی دانست و تأکید کرد: مشکلات کشاورزان دشتستان در عرصه نخلستان باید با استفاده از روش های نوین آبیاری حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خرید تضمینی خرما دشتستان چاره اندیشی شود

برای خرید تضمینی خرما دشتستان چاره اندیشی شود