مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-16اقتصادي

ضرورت رعایت 100 درصدی پروتکل ها در همه دستگاه ها


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم تأکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در همه دستگاه های حاکمیتی، اداری و دولتی باید به 100 درصد برسد.

- بیژن سلیمان پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با تاکید بر این که واکسیناسیون در سطح استان با قوت در دست انجام است اظهار کرد: بازنگری در روند واکسیناسیون در مراکز فعال 18 گانه قم جهت تسهیل زمینه حضور مردم و افزایش آمار واکسیناسیون استان در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: در نشست ستاد استانی مبارزه با پایلوت در استان پیاده کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در نشست امروز مقرر شد تا کمیته واکسیناسیون استان بر اساس برنامه جامع اجرایی تهیه شده با حضور استاندار تشکیل شود.

سلیمان پور افزود: در عین حال در این نشست مصوب شد تا دستگاه هایی که می توانند خدماتشان را منوط به ارائه برگه واکسیناسیون کنند، بسته های پیشنهادهای خود را در این موضوع ارائه کنند تا پس از کارشناسی و جمع بندی لازم، به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارجاع و پیگیری ها درباره تحقق آن انجام شود.

وی همچنین گفت: از همه کارکنان شاغل در دستگاه های حاکمیتی، دولتی و اداری انتظار داریم به صورت حداکثری،  پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و این میزان را در دستگاه های خود به 100 درصد برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت 100 درصدی پروتکل ها در همه دستگاه ها

ضرورت رعایت 100 درصدی پروتکل ها در همه دستگاه ها