مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-16اجتماعي

بچه ها را برای سال تحصیلی جدید آماده کنیم/تنظیم ساعت خواب و تغذیه


دو سال است که مدارس به دلیل شیوع کرونا در کشور تعطیل شده و بچه ها به صورت آنلاین درس می خوانند اما امسال زمزمه های بازگشایی مدارس به دلیل واکسیناسیون همگانی به گوش می رسد در این بین والدین می بایست مقدمات آماده سازی بچه ها برای رفتن به مدرسه را فراهم کنند.

- برای استفاده در مراکز شهر داشتند.

حال امسال با ورود میزان زیاد واکسن به کشور و واکسینه شدن بخش زیادی از جامعه و فروکش موج پنجم کرونا زمزمه های بازگشایی مدارس به گوش می رسد.

هنوز مشخص نیست که مسئولان در این زمینه چه تدبیری دارند منتها مطرح می شود که امکان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید زیاد است و بچه ها می بایست برای رفتن به مدرسه آماده شوند.

ممکن است خیلی از بچه های پایه های مختلف پس از دو سال مدرسه نرفتن دچار استرس کلاس های حضوری شوند و یا اینکه والدینشان ندانند چطور بچه ها را برای شروع سال تحصیلی جدید به صورت حضوری آماده کنند.

در زمینه کاهش استرس بچه ها و همینطور آمادگی جسمی و روانی آنها در این گزارش مباحثی را مورد توجه قرار می دهیم:   **بچه ها را به ساعت مدرسه عادت دهید خیلی از بچه ها این روزها به خاطر تعطیلی تابستان به صبح زیاد خوابیدن عادت کرده اند بهتر است در این مدتی که مشخص نیست مدارس در مهر یا آبان ماه بازگشایی شوند، بچه ها را به صبح زودتر بیدار شدن عادت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه ها را برای سال تحصیلی جدید آماده کنیم/تنظیم ساعت خواب و تغذیه

بچه ها را برای سال تحصیلی جدید آماده کنیم/تنظیم ساعت خواب و تغذیه