مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-16ورزشي

اعزام کبدی کاران همدان به مسابقات قهرمانی کشور


رییس هیئت کبدی استان همدان از اعزام تیم کبدی ‎کاران استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

- سید مصطفی موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پس از کش و قوس فراوان از 26 شهریورماه آغاز شده و به صورت متمرکز به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه های هیئت کبدی برای حفظ آمادگی تیم های اعزامی و ارائه برنامه های مدون توسط مربیان، بازیکنان منتخب از شرایط مطلوب بدنی برخوردار و برای برگزاری مسابقات و رقابت با سایر تیم های کشور از آمادگی لازم برخوردار هستند.

رییس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به شرایط کرونای حاکم بر کشور گفت: در دو سال اخیر باعث تغییر در مسابقات مختلف ورزشی و محروم شدن تماشاگران از لذت تماشای مسابقات هیجان انگیز ورزشی شده است.

وی اظهار کرد: تیم های آقایان و بانوان استان همدان در گروه یک و با استان های کردستان کرمانشاه و ایلام هم گروه هستند و در صورت کسب امتیازات لازم به جدول اصلی صعود خواهد کرد.

موسوی در خصوص نحوه انتخاب تیم ها با بیان اینکه تیم های اعزامی از مسابقاتی که در خردادماه برگزار شد، انتخاب شده است گفت: تیم آقایان زیر نظر وحید خراقانی و تیم بانوان زیر نظر یاسمن رحمانی برای مسابقات کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کبدی کاران همدان به مسابقات قهرمانی کشور

اعزام کبدی کاران همدان به مسابقات قهرمانی کشور