مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-16سياسي

باید و نبایدهای شورا و شهردار جدید سی سخت/حاشیه با مشکلات انبوه زلزله جور در نمی آید


سی سخت کنونی با وجود مشکلات پسا زلزله دیگر جای بازی های من درآوردی در شورای شهر نیست و در صورت بروز چنین رویه ای در شورای جدید مردم بیش از همیشه آسیب خواهند دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت شورای شهر سی سخت در دور جدید کار خود را آغاز کرد و شهردار این شهر نیز برای خدمت به مردم شهر ویران شده و زلزله زده سی سخت معرفی گردید.

با وجود مشکلات ریز و درشت فراوان که زلزله سی سخت برای این شهر ایجاد کرده کار شورای شهر و شهردار ده ها برابر سخت تر از گذشته شده و در این بین پرداختن به هر گونه حاشیه و منیت گرایی مشکلات را صد چندان خواهد کرد.

تجربه شورای شهر سی سخت در سالیان اخیر نشان داده که حاشیه در شورای این شهر کوچک بیش از بسیاری شهرهای بزرگ و حتی کلان شهرها بوده و برخی تنگ نظری ها، تفکرات بسته و دخالت های بی جا اجازه نداده این شهر با قابلیت بالای گردشگری رنگ پیشرفت و توسعه را ببیند.

یارگیری و گروکشی ها و قرارگیری رابطه ها به جای ضابطه همچنین زیاده خواهی شوراییان شهر از شهرداری و دخالت بیجا در همه امور و احوالات شهر چنین وضعیتی را از گذشته به وجود آورده که در دوره جدید در صورت ادامه همان روند شهر سی سخت به صخره سخت برمی خورد.

سی سخت کنونی با وجود مشکلات پسا زلزله دیگر جای بازی های من درآوردی در شورای شهر نیست و در صورت بروز چنین رویه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید و نبایدهای شورا و شهردار جدید سی سخت/حاشیه با مشکلات انبوه زلزله جور در نمی آید

باید و نبایدهای شورا و شهردار جدید سی سخت/حاشیه با مشکلات انبوه زلزله جور در نمی آید