مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-16اقتصادي

تیغ کرونا بُرنده تر از قیچی آرایشگران


رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان رشت گفت: کرونا و کاهش درآمد ها موجب شده که بیش از 200 واحد صنفی از آرایشگاه های زنانه در شهرستان رشت تعطیل شوند.

- ایسنا/گیلان رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان رشت گفت: کرونا و کاهش درآمد ها موجب شده که بیش از 200 واحد صنفی از آرایشگاه های زنانه در شهرستان رشت تعطیل شوند.

منور جریانی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه افزایش کرایه مغازه ها و گرانی مواد مود نیاز آرایشگران موجب شد که پرداختن به حرفه آرایشگری برای برخی از همکاران ما صرفه اقتصادی نداشته باشد، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا، پروانه 205 آرایشگاه زنانه در شهرستان رشت به درخواست خودشان، ابطال شد که این یعنی حداقل چهار نفر در هر یک از این واحدهای صنفی بیکار شدند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 1400 واحد صنفی آرایشگری زنانه در شهرستان رشت در حال فعالیت هستند، ادامه داد: علیرغم اینکه خیلی از واحدهای صنفی تعطیل شده اند، برخی از واحدهای صنفی فعال نیز دخل و خرج شان همخوانی ندارد و اگر حمایت های لازم اختصاص نیابد به زودی شاهد خواهیم بود که آرایشگران جدیدی نیز دست از کار بکشند.

جریانی خاطرنشان کرد: از آنجایی که درآمد خانوارها در رشت بسیار کاهش یافته است، به طبع مراجعه به آرایشگاه ها نیز کمتر می شود و به این ترتیب آرایشگران آسیب زیادتری از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ کرونا بُرنده تر از قیچی آرایشگران

تیغ کرونا بُرنده تر از قیچی آرایشگران