مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-16ورزشي

حضور کشتی گیران نوجوان اردبیلی در المپیاد کشوری/ حال ناخوش رشته کشتی در اردبیل


تیم کشتی نوجوانان استان اردبیل آماده حضور در المپیاد کشوری است و این تیم در بهمن ماه سال جاری در رده سنی زیر 16 سال در المپیاد کشوری حضور خواهد یافت که امیدواریم کشتی گیران نوجوان افتخاری بزرگ برای استان خلق کنند.

- عبدالرضا اقبال صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: در طول یک سال اخیر تمام تلاش خود را کرده ایم تا فعالیت های مثبت و رو به رشدی را در هیأت کشتی استان اردبیل شاهد باشیم و وضعیت این ورزش را در استان بهبود بخشیده و به جایگاه اصلی خود در سطح کشوری برسانیم.

وی افزود: تیم کشتی استان اردبیل در سال گذشته در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مسابقات کشوری اعزام شد و در کنار آن در رشته کشتی ساحلی نیز شاهد حضور تیمی از استان اردبیل در مسابقات کشوری این بخش بودیم که در این مدت دیدار دوستانه ای نیز با کشتی گیران کشور آذربایجان انجام دادیم.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام یافته در طی این مدت شاهد بهبود جایگاه هیأت کشتی استان اردبیل در سطح کشوری بودیم به طوری که در ارزیابی عملکرد جایگاه این هیأت از رتبه هجدهم به رتبه سیزدهم بهبود یافته و در فکر تداوم این روند خوب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کشتی گیران نوجوان اردبیلی در المپیاد کشوری/ حال ناخوش رشته کشتی در اردبیل

حضور کشتی گیران نوجوان اردبیلی در المپیاد کشوری/ حال ناخوش رشته کشتی در اردبیل