مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 00:002021-09-15بين الملل

باسیل: لبنان حق دارد سوخت خود را از هر جایی تامین کند


رهبر جریان ملی آزاد لبنان در سخنانی گفت که وقتی لبنانی ها از سوخت محروم می شوند آنها حق دارند آن را از هر جایی تامین کنند.

- به نقل از روسیا الیوم، جبران باسیل وزیر خارجه سابق لبنان و رهبر جریان ملی آزاد در این کشور در سخنانی گفت که رابطه بین لبنان و سوریه به خاطر شرایط جغرافیایی و طبیعی مجدداً برقرار خواهد شد.

باسیل با بیان این مطلب گفت: مشکل اینجاست که ما همیشه دیر می رسیم و هنگام که در اتحادیه عرب در این خصوص سخن گفتیم چه جنجالی علیه ما شکل گرفت.

وی در خصوص تشکیل دولت در لبنان هم اینکه این دولت پس از تماس تلفنی بین امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه و ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران تشکیل شد را تکذیب کرد.

باسیل پیرامون ارسال کشتی سوخت از ایران به لبنان هم گفت: هنگامی که به محروم کردن مردم لبنان از سوخت پافشاری می شود پس آنها حق دارند از هر جایی آن را تامین کنند.

این در حالی است که دبیرکل حزب الله لبنان هم در آستانه ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به لبنان ضمن تشکر از مردم این کشور، برای حفظ سلامت آن ها و تسهیل روند ورود کاروان حامل سوخت به لبنان خواستار عدم تجمع مردمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، شامگاه امروز چهارشنبه، در آستانه ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به لبنان پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باسیل: لبنان حق دارد سوخت خود را از هر جایی تامین کند

باسیل: لبنان حق دارد سوخت خود را از هر جایی تامین کند