مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 18:402021-09-15پزشكي

آسیب های روانی به واسطه کرونا افزایش یافته است


عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مطالعات نشان می دهد که به واسطه شیوع ویروس کرونا، آسیب های اجتماعی افزایش یافته است.

- ایسنا/اردبیل عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مطالعات نشان می دهد که به واسطه شیوع ویروس کرونا، آسیب های اجتماعی افزایش یافته است.

نیلوفر میکاییلی 24 شهریور در مراسم افتتاحیه اولین همایش ملی روان دروانی ایران در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: مبتلایان به ویروس کرونا سالیان سال عوارض روانی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: بیشترین مشکلات مبتلایان به ویروس کرونا اضطراب، استرس و کرختی هیجانی است و کرختی هیجانی ممکن است سال ها در این افراد باقی بماند.

میکاییلی با اشاره به آسیب ها و مشکلات کووید -19 به کادر سلامت تصریح کرد: افسردگی، اضطراب، ترس از آلوده کردن عزیزان از جمله مسائل و مشکلاتی است که کادر سلامت با آن مواجه هستند و این یک دردمندی به آنها انتقال می دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه مطالعات نشان می دهد که دانش آموزان هم از ویروس کرونا آسیب های متعددی می بینند، ادامه داد: زمانی که روتین زندگی دانش آموزان به هم می ریزد، آنها دچار اختلال می شوند و به آنها ضرباتی وارد می کند زیرا بچه ها شکننده و آسیب پذیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های روانی به واسطه کرونا افزایش یافته است

آسیب های روانی به واسطه کرونا افزایش یافته است