مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 18:252021-09-15اجتماعي

برگزاری شور عاطفه ها در بیش از 900 مدرسه استان ایلام


مدیرکل کمیته امداد ایلام از برگزاری شور عاطفه ها در بیش از 900 مدرسه استان ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی شور عاطفه ها در ایلام اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش استان ایلام تمهیدات برگزاری شور عاطفه ها در بیش از 900 مدرسه این استان و حضور دانش آموزان و والدین آنها در این برنامه فرهنگی فراهم شده است.

وی بیان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 8 هزار دانش آموز و هزار و 250 دانشجوی مددجو در این استان نیازمند کمک های تحصیلی هستند.

وی با عنوان اینکه امسال نیز بخاطر ادامه شرایط کرونا ، آغاز سال تحصیلی احتمالاً بصورت مجازی خواهد بود، افزود: یکی از ضروری ترین نیازهای قشر دانش آموز و دانشجو برای ادامه تحصیل خود، تبلت و لوازم هوشمند است که امیدواریم قشر نیکوکار این استان در این زمینه و در تأمین این لوازم، کمیته امداد و آموزش و پرورش را همراهی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه فضای مجازی و خصوصاً برنامه ی شاد ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان و والدین آنها است افزود: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری شور عاطفه ها علاوه بر کمک به نیازمندان، ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر دانش آموز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شور عاطفه ها در بیش از 900 مدرسه استان ایلام

برگزاری شور عاطفه ها در بیش از 900 مدرسه استان ایلام