مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 18:002021-09-15سياسي

دعوت از آیت الله رییسی برای سفر به آفریقای جنوبی


سفیر آفریقای جنوبی در دیدار با وزیر امور خارجه با تسلیم پیام تبریک وزیر خارجه این کشور، ضمن تکرار دعوت از آیت الله رییسی برای سفر به پرتوریا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ویکا خومالو سفیر آفریقای جنوبی در تهران امروز (چهارشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و ضمن تقدیم پیام تبریک خانم نادلی پاندرو وزیر روابط خارجی و همکاری های بین المللی به وی، سلام های گرم وزیر خارجه این کشور را ابلاغ کرد.

  سفیر آفریقای جنوبی با اشاره به تمهیدات انجام شده برای برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک کمیته سیاسی در تهران و همچنین کمیسیون مشترک در آفریقای جنوبی برگزار شود.

  وی با تکرار دعوت از رییس جمهور کشورمان برای سفر به پرتوریا، ابراز امیدواری کرد این سفر در سال آینده میلادی و پس از کمیسیون مشترک انجام شود.

امیرعبداللهیان نیز ضمن تأکید بر اهمیت کشورهای آفریقایی و از جمله آفریقای جنوبی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، خواستار گسترش هر چه بیشتر روابط اقتصادی در دوره جدید شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در همین راستا بر اهمیت برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک به ریاست وزرای امور خارجه، کمیته سیاسی در سطح معاونان وزرای امور خارجه و سایر کمیته های فرعی بین دو کشور اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از آیت الله رییسی برای سفر به آفریقای جنوبی

دعوت از آیت الله رییسی برای سفر به آفریقای جنوبی