مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 18:002021-09-15حوادث

انهدام باند مسافربرنماهای مسلح


سه مرد مسلح که به بهانه مسافرکشی از اتباع بیگانه سرقت می کردند توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چندی قبل پرونده ای مبنی بر سرقت مسلحانه یک باند مسافربرنما به اداره یکم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد و اکیپی از کارآگاهان برای تحقیقات وارد عمل شدند.

شاکی پرونده که جوانی اهل کشور افغانستان بود در تحقیقات گفت: ساعت 8 شب در میدان آزادی به مقصد صادقیه سوار بر یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره ای شدم که به غیر از راننده 2 مسافر مرد دیگر سوار بر آن بودند.

خودرو به سمت مقصد در حال حرکت بود که ناگهان راننده خودرو تغییر مسیر داد و همزمان 2 مرد دیگر که در نقش مسافر بودند با وسیله ای که شبیه به اسلحه کلت کمری بود مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند و پس از سرقت گوشی موبایل، پول نقد و کارت های عابربانک دوباره مرا هدف ضرب و شتم قرار دادند که در ادامه با تهدیدهایشان رمز کارت های بانکی ام را گرفتند با کارت هایم مبلغ 200 میلیون ریال از مغازه های مختلف خرید کردند و در ادامه مرا در میدان فتح از خودرو به بیرون پرت کرده و پا به فرار گذاشتند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در توضیح خبر بیان داشت: کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع در تحقیقات میدانی به مسیر حرکت خودروی سارقان رفته و دوربین های مداربسته را مورد بازب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند مسافربرنماهای مسلح

انهدام باند مسافربرنماهای مسلح