مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 17:552021-09-15حوادث

باند مخوف زورگیری، آدم ربایی و آزار و اذیت زنان متلاشی شد


اعضای یک باند مخوف زورگیری و گوشی قاپی که با تهدید چاقو دو زن جوان را به باغ وحشت کشانده بودند در حالی با تلاش پلیس مشهد و صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند که راز تبهکاری های هولناک آنان با حضور مال باختگان و شاکیان دیگری در کلانتری سپاد فاش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح دوشنبه گذشته، مرد جوانی هراسان و سراسیمه وارد کلانتری سپاد مشهد شد و نفس زنان راز هولناکی را فاش کرد.

او به نیروهای انتظامی گفت: شب گذشته در حالی که نگران بودم چرا خواهرم به منزل مراجعه نکرده است، به جست وجوی او برآمدم اما حدود ساعت یک بامداد بود که جوانی به نام م-س گوشی تلفن خواهرم را به در منزل مان آورد و مشخص شد که او و همدستش خواهرم را با تهدید و ارعاب ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرده اند، ولی او دقایقی بعد تماس گرفت و ادعا کرد اگر در پرونده ای که از ما شکایت کرده اید، رضایت ندهید بلای وحشتناکی بر سر خواهرتان می آوریم! اگرچه با این تهدید می ترسیدم ماجرا را به پلیس گزارش بدهم ولی در نهایت تصمیم گرفتم به قانون پناه بیاورم چرا که م-س فردی خطرناک است! در پی اعلام این گزارش، بلافاصله گروه مشترکی از نیروها و افسران کارآزموده دایره تجسس و اطلاعات با هدایت مستقیم سرگرد جعفر عامری (رییس کلانتری سپاد) وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند مخوف زورگیری، آدم ربایی و آزار و اذیت زنان متلاشی شد

باند مخوف زورگیری، آدم ربایی و آزار و اذیت زنان متلاشی شد