مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 17:352021-09-15اقتصادي

اختصاص 10 میلیارد برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد


10 میلیارد تومان برای تکمیل و راه اندازی کتابخانه مرکزی این شهرستان اختصاص یافت تا در سریع ترین زمان ممکن بهره برداری شود.

- ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد گفت: 10 میلیارد تومان برای تکمیل و راه اندازی کتابخانه مرکزی این شهرستان اختصاص یافت تا در سریع ترین زمان ممکن بهره برداری شود.

جعفر طولابی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی خرم آباد که امروز 24 شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: راه اندازی کتابخانه مرکزی شهرستان خرم آباد یکی از مطالبات اساسی مردم است که برای تکمیل آن در کمیته برنامه ریزی 10 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با میزان اعتبار تخصیص یافته و با همت اداره کل راه و شهرسازی به عنوان متولی اجرای این پروژه، اقدامات لازم برای راه اندازی طرح و فعال نمودن پیمانکار صورت گیرد.

فرماندار خرم آباد خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در جامعه وظیفه همگانی است بنابراین باید بیش از پیش نسبت به تأمین امکانات نرم افزاری، سخت افزاری و توسعه اماکن کتابخوانی در محیط های اداری، اقدام شود.

طولابی اضافه کرد: بازگشایی کتابخانه ها در شرایط کرونایی باید در نشست شهرستانی ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیری شود و چنانچه مشکلی سلامت شهروندان را تهدید نکند انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد

اختصاص 10 میلیارد برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد