مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 16:452021-09-15اجتماعي

حذف مدارس کانکسی در خوشاب تا پایان سال 1400


در صورت همراهی و مساعدت مسئولان برای اتمام پروژه های نیمه تمام آموزشی خوشاب، سال 1400 سال رهایی از مدارس کانکسی در این شهرستان خواهد بود.

- علی بیات در گفت وگو با خبرنگار فارس در خوشاب اظهار کرد:  یکی از برنامه های سال تحصیلی جدید در خوشاب رها شدن از مدارس کانکسی با ایجاد و ساخت مدارس جدید است.

رییس آموزش وپرورش خوشاب با اشاره به وجود مدارس کانکسی در روستاهای حسین آباد و بابالنگر افزود: با ساخت و تکمیل مدرسه ظرف یک ماه آینده دانش آموزان این روستا از کانکس رهایی می یابد و تحصیلشان را در مدارس تازه تأسیس ادامه می دهند.

وی ادامه داد: در روستاهای رباط جز و سیدآباد نیز یک کلاس کانکسی وجود دارد که با ساخت کلاس های جدید تا آبان ماه دانش آموزان به کلاس های جدید منتقل می شوند.

بیات بابیان اینکه در روستای سیدآباد سال گذشته به دلیل افزایش دانش آموزان یک کلاس کانکس برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: در این روستا نیز با کلنگ زنی انجام شده، ساخت مدرسه 6 کلاسه جدید توسط بنیاد برکت آغازشده است.

وی یادآور شد: در روستای شیرخان نیز 2 کلاس در کانکس برگزار می شد که با افتتاح مدرسه جدید و ساخت نمازخانه این کانکس ها جمع آوری می شود.

انتهای پیام/ 70042


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف مدارس کانکسی در خوشاب تا پایان سال 1400

حذف مدارس کانکسی در خوشاب تا پایان سال 1400