مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-15سياسي

خبر جدید وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت


«احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از هدف های دولت سیزدهم برنامه ریزی جهت حل مشکل جاماندگان سهام عدالت است.

- جی پلاس؛ وزیر اقتصاد گفت: برای حل مساله جاماندگان سهام عدالت، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شده اند برنامه ای را به هیات دولت ارائه کنند.

احسان خاندوزی با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از هدف های دولت سیزدهم برنامه ریزی جهت حل مشکل جاماندگان سهام عدالت است.

وی عنوان داشت: امیدوارم شاهد همکاری های ویژه ای بین دولت و مجلس باشم.

وزیر اقتصاد با اشاره به شرایط خاص بودجه 1400 بیان داشت: در این خصوص باید راهکارهای مناسبی اندیشیده و اجرا شود تا سرریز مشکلات بر شاخص های پولی کشور و نرخ تورم اثر نگذارد.

باید تلاش شود تا سیر نقدینگی مخرب کاهش پیدا کند خاندوزی با اشاره به اینکه در همین مدت کوتاه حضور خود در وزارت اقتصاد، ثابت ترین نشست ها مربوط به کارگروه تأمین مالی دولت بوده است، افزود: در حال حاضر سهم عمده تأمین مالی در اقتصاد کشور نیز در مجموعه وزارت اقتصاد رقم می خورد و امیدوارم در جلسه آینده که شرکت می کنم تأثیرات تصمیم ها به میزانی باشد که گزارش عملکرد ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر جدید وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت

خبر جدید وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت