مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-15بين الملل

حضور جنگنده های آمریکا و انگلیس در محل برگزاری رزمایش روسیه


ارتش روسیه از حضور کشتی های نظامی و جنگنده های 3 کشور آمریکا، انگلیس و نروژ در محل برگزاری رزمایش نظامی روسیه در قطب شمال خبر داد و هدف از این حضور را نظارت بر مانور عنوان کرد.

- به نقل از رویترز، خبرگزاری اینترفکس روسیه از حضور کشتی های نظامی و جنگنده های سه کشور آمریکا، انگلیس و نروژ در محل برگزاری مانور نظامی روسیه در قطب شمال خبر داده و هدف از این حضور را نظارت بر مانور مذکور عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، ارتش روسیه با تایید خبر اینترفکس اعلام کرد که مانور مذکور هم اکنون به پایان رسیده و نیروهای نظامی در حال بازگشت به خاک روسیه هستند.

لازم به ذکر است رزمایش بزرگ زاپاد 2021 روسیه و بلاروس با حضور 200 هزار نیروی نظامی، بیش از 80 فروند هواپیما و بالگرد و افزون بر 760 قطعه تجهیزات و ادوات نظامی، از جمعه 10 سپتامبر (19 شهریور) آغاز شده بود که بنا بر تایید منابع نظامی روسی، این رزمایش با نظارت نیروهای ناتو انجام خواهد شد.

این رزمایش در 9 محوطه آموزشی در داخل خاک روسیه و 5 محوطه آموزشی در داخل خاک بلاروس انجام شد و در جریان آن، نظامیانی از 7 کشور ارمنستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان، مغولستان، پاکستان و سریلانکا حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جنگنده های آمریکا و انگلیس در محل برگزاری رزمایش روسیه

حضور جنگنده های آمریکا و انگلیس در محل برگزاری رزمایش روسیه