مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-15اقتصادي

4 هزار نفر از کارگران چهارمحال و بختیاری واکسینه می شوند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح واکسیناسیون کارگران بخش های مختلف اقتصادی در نزدیک ترین زمان ممکن در سطح استان صورت می پذیرد.

- سید حفیظ الله فاضلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد گفت: تاکنون 4 هزار کارگر مشغول در 12 کارخانه استان در اولویت دریافت واکسن قرار گرفته اند که با سرعت کار تزریق واکسن این افراد صورت می پذیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: ساختمان واقع در قطب صنعتی بروجن برای راه اندازی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون ویژه کارگران مشغول بکار در قطب های صنعتی شهرستان های شهرکرد و بروجن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

کارگاه های بالای 50 نفر در اولویت واکسن فاضلی اظهار کرد: با توجه به اهمیت تسریع در انجام عملیات واکسیناسیون کارگران در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی به بیمه شدگان استان تصویب نمودیم کارگاه های بالای 50 نفر نیروی کار در اولویت دریافت واکسن قرار گیرند و بمنظور جلوگیری از تراکم نیروی کار و تعطیلی واحد تولیدی عملیات تزریق واکسن توسط تیم های سیار و در محل کارگاه ها و کارخانجات صورت پذیرد.

وی در پایان با درخواست از دستگاه های متولی در جامعه کارگری استان به جهت انجام نهایت همکاری با اجرای طرح واکسیناسیون جامعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار نفر از کارگران چهارمحال و بختیاری واکسینه می شوند

4 هزار نفر از کارگران چهارمحال و بختیاری واکسینه می شوند