مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-15دانش

اهتمام ویژه به پژوهش های آموزش بنیان و آموزش محور در این دانشگاه ضرورت دارد


رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: خط پژوهشی این دانشگاه، تربیت معلم با اتکاء به دانش مربوطه است و در این راستا ضرورت دارد به پژوهش های آموزش بنیان و آموزش محور اهتمام ویژه داشته باشیم.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: خط پژوهشی این دانشگاه، تربیت معلم با اتکاء به دانش مربوطه است و در این راستا ضرورت دارد به پژوهش های آموزش بنیان و آموزش محور اهتمام ویژه داشته باشیم.

دکتر علی آقایی جودکی امروز 24 شهریور ماه در همایش استانی سواد تربیتی معلم که در محل دانشگاه علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه پژوهش دانشگاه فرهنگیان کشور انجام شده است.

وی بیان کرد: این درحالیست که در دانشگاه فرهنگیان لرستان کارهای خوبی در حوزه پژوهش انجام شده است و در سال گذشته همایش ملی آموزش تاریخ و همایش استانی توسعه حرفه ای معلمان برگزار شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان از برگزاری دو همایش در سالجاری خبر داد و گفت: این همایش ها شامل همایش ملی در مهرماه، همایش منطقه ای در اواخر شهریورماه برگزار خواهد شد.

جودکی آقایی با بیان اینکه استقبال خوبی از این همایش ها شده است، تصریح کرد: امیدوارم با تلاش همکاران شاهد استمرار فعالیت های پژوهشی در دانشگاه فرهنگیان به ویژه در لرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه به پژوهش های آموزش بنیان و آموزش محور در این دانشگاه ضرورت دارد

اهتمام ویژه به پژوهش های آموزش بنیان و آموزش محور در این دانشگاه ضرورت دارد