مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-15ورزشي

اهدای 5 هزار پک تحصیلی و تبلت به دانش آموزان نیازمند


در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از 5 هزار پک تحصیلی و تبلت به همت خیران تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مراسم تهیه و توزیع بیش از  5 هزار پک تحصیلی و تبلت با حضور خیران و جمعی از مسؤولان در سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

محمد جواد فولاد مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در این مراسم اظهار کرد: با بیش از 8 هزار داوطلب در شعب و دفاتر نمایندگی ها خوبی انجام داده است.

سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور نیز در ادامه این مراسم گفت: در بحث نیکی کردن به مردم خوشبختانه فضاهای خوبی ایجاد شده و مردم ما در این مورد پیش قدم هستند.

از اتفاقهای بسیارخوبی که در طول عمر 42 ساله انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم همان حضور خیرین و نیکوکاران در عرصه های مختلف است.

این افراد تلاش می کنند تا با محبت کردن غم را از دل همنوعان خود بردارند و با تشکیل گروههای مختلف در سراسر کشور تلاش می کنند تا با اهداء پک های تحصیلی غم را از خانواده ها و دانش آموزان نیازمندان دور کند و آنها را به آینده امیدوار کند.

فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها هم در این مراسم با اشاره به اینکه علاوه بر اهداء پک های تحصیلی و بسته های معیشتی زمینه اشتغال خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 5 هزار پک تحصیلی و تبلت به دانش آموزان نیازمند

اهدای 5 هزار پک تحصیلی و تبلت به دانش آموزان نیازمند