مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-15بين الملل

کمیسر سازمان ملل: طالبان و جامعه جهانی برای ایجاد ثبات در افغانستان سازش کنند


گراندی برای جلوگیری از وخامت وضعیت کنونی، از جامعه بین المللی خواست تا برخی از قوانین سختگیرانه تر خود را در مورد همکاری با دولت ها به اجرا گذاشته و پیش از زمستان در فعالیت های بشردوستانه در افغانستان مشارکت بیشتری داشته باشد.

- گراندی برای جلوگیری از وخامت وضعیت کنونی، از جامعه بین المللی خواست تا برخی از قوانین سختگیرانه تر خود را در مورد همکاری با دولت ها به اجرا گذاشته و پیش از زمستان در فعالیت های بشردوستانه در افغانستان مشارکت بیشتری داشته باشد.

کمیسیونر عالی امور پناهندگان سازمان ملل امروز (چهارشنبه) گفت، جامعه بین المللی و طالبان برای حفظ روابط افغانستان با سایر کشورها و تثبیت وضعیت داخلی این کشور نیاز به سازش دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلیپو گراندی، کمیسیونر عالی پناهندگان سازمان ملل متحد پس از سفر به کابل در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت: جامعه بین المللی باید عملگرایی، لزوم حفظ ثبات و پایداری افغانستان و ملاحظات سیاسی را که به معنای حمایت از دولتی به رهبری طالبان است، متعادل کند.

او در ادامه خاطرنشان کرد که برای اجتناب از انزوای بین المللی افغانستان که ممکن است هرج و مرج، خشونت و بحران اقتصادی را به دنبال داشته باشد که پیامدهای گسترده ای برای همه کشورهای جهان خواهد داشت، مصالحه ای فوری لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسر سازمان ملل: طالبان و جامعه جهانی برای ایجاد ثبات در افغانستان سازش کنند

کمیسر سازمان ملل: طالبان و جامعه جهانی برای ایجاد ثبات در افغانستان سازش کنند