مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-15اقتصادي

برگزاری دوره «آشنایی با فرآیندهای چاپ سه بعدی»


انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه شهید چمران اهواز دوره «آشنایی با فرآیندهای چاپ سه بعدی» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه شهید چمران اهواز دوره آشنایی با فرآیندهای چاپ سه بعدی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی با روش ساخت افزودنی، نقش فرآیندهای تکمیلی بر قطعات ساخت افزودنی (Post Processing)، مواد اولیه در فرآیندهای ساخت افزودنی، انواع دسته بندی فرآیندهای ساخت افزودنی، جایگاه چاپگرهای سه بعدی در صنعت ایران، طراحی، شبیه سازی و بهینه سازی در روش های ساخت افزودنی (Pre Processing) و مراحل تولید به روش ساخت افزودنی (Processing) سرفصل های این دوره است که با تدریس مهندس محمدعلی فلامرز ـ دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان ـ برپا می شود.

دوره آشنایی با فرآیندهای چاپ سه بعدی به مدت هشت ساعت در روزهای فرد ساعت 18:30 برگزار می شود و شروع آن از 25 شهریور خواهد بود.

علاقه مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه @mehran_1905 یا شماره واتساپ 09391349620 پیام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره «آشنایی با فرآیندهای چاپ سه بعدی»

برگزاری دوره «آشنایی با فرآیندهای چاپ سه بعدی»