مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-15بين الملل

اسرای فلسطینی در کرانه باختری اعتصاب غذای خود را به تأخیر انداختند


اسرای فلسطینی در کرانه باختری به دلیل برآورده شدن اغلب مطالباتشان توسط اداره زندان های رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را به تعویق انداختند.

- به نقل از المیادین، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اسرای در بند رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اعتصاب غذای خود را به تعویق انداخته اند.

بر اساس این گزارش، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطین در بیانیه خود آورده است: تعویق اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در کرانه باختری پس از آن اتفاق افتاد که صهیونیستها به اغلب خواسته های اسرا جامه عمل پوشاندند.

این در حالی است که روز گذشته جنبش فلسطینی الأسیره با صدور بیانیه ای از آخرین هشدار خود به مسئولان زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.

این جنبش فلسطینی در بیانیه خود آورده است: ما یک طرح استراتژیک آماده کرده ایم که آن را در قالب هشدار برای مسئولان زندان های رژیم صهیونیستی ارسال خواهیم کرد.

این جنبش فلسطینی در ادامه بیانیه خود آورده است: این آخرین هشدار ما به رژیم صهیونیستی خواهد بود و پس از آن، نبرد بزرگ در زندان های این رژیم آغاز خواهد شد.

اسامی و هویت های افسران زندان های رژیم صهیونیستی برای اسرا محرز است و آنها به صورت مستقیم توسط اسرا هدف قرار گرفته خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرای فلسطینی در کرانه باختری اعتصاب غذای خود را به تأخیر انداختند

اسرای فلسطینی در کرانه باختری اعتصاب غذای خود را به تأخیر انداختند