مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-15سياسي

شورای اصولگرا، شهردار قزوین را انتخاب کرد


اعضای شورای شهر قزوین بعد از برگزاری جلسات مختلف و بررسی برنامه های 70 گزینه بومی و غیربومی، سردار مهدی صباغی را با 6 رأی به عنوان شهردار قزوین انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر تیرماه اعضای شورای شهر قزوین جلسات مختلفی داشتند که در آن شاخص های انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری بررسی و گزینه های زیادی مطرح شد، درنهایت سید محمد علمی، معاون عمرانی شهرداری قزوین، سید مهدی کاظمی، معاون سرمایه گذاری شهرداری، قاسمی، رییس سازمان زیباسازی و مرتضی ململی یکی از کارکنان شهرداری قزوین، اصغر اللهیاری کشمرزی، حسین عمویی، سیدحامد موسوی و وهاب میزانی به عنوان کاندیداهای مطرح شده برای سرپرستی شهرداری قزوین بودند که درنهایت مهدی کاظمی به عنوان سرپرست انتخاب شد.

بعد از انتخاب سرپرست شهرداری، 70 گزینه شامل 30 مدیر بومی و 20 مدیر غیربومی به عنوان کاندیدای شهرداری قزوین شناسایی شدند که پس از بررسی و پالایش منتخبان شورای ششم به یک لیست 16 نفره تبدیل شد.

محمدرضا رضاپور، رضا شرفی، علی رضا عصمت پرست، مسعود مختاری، عباسعلی مدیح، حسین معصوم، علیرضا حاجی محمدعلی و سید محمدناظم رضوی از جمله گزینه های غیربومی بودند که برای ارائه برنامه به صحن شورا آمدند؛ در این میان تنها حسین معصوم که به نوعی خود را قزوینی می داند و کارنامه کاری در قزوین دارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اصولگرا، شهردار قزوین را انتخاب کرد

شورای اصولگرا، شهردار قزوین را انتخاب کرد