مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-15سياسي

پروژه های شهری روی زمین مانده نهاوند زیاد است


پروژه های عمران شهری روی زمین مانده در نهاوند زیاد است و شورای شهر نهاوند با همراهی شهردار در راستای تحقق مطالبات مردم گام بردارند.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: پروژه های عمران شهری روی زمین مانده در نهاوند زیاد است و شورای شهر نهاوند با همراهی شهردار در راستای تحقق مطالبات مردم گام بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مراد ناصری چهارشنبه 24 شهریور در آیین معارفه شهردار جدید نهاوند ، اظهار کرد: امیدواریم اعضای شورای شهر نهاوند با همراهی همه جانبه شهردار جدید در راستای تحقق مطالبات به حق مردم نهاوند گام بردارند.

وی با بیان اینکه طی سه سال و نیم گذشته دو مطالبه مهم مردم نهاوند در بحث عمرانی با از بین بردن منیت ها تحقق یافت، افزود: در کنار مطالبات مردم که به حق می باشند کارهای عمرانی شهری روی زمین مانده در نهاوند زیاد است که یک انسجام و همراهی همه جانبه را می طلبد.

ناصری با اشاره به این که مدیریت کردن در شهرداری با تمام ارگان ها متفاوت است و کار و راه سخت است، تصریح کرد: کارنامه یوسفی نوید شهردار جدید نهاوند بسیار زبان زد است ولی شهردار نهاوند را با استقرار و سکونت کامل در نهاوند می پذیرم.

وی در ادامه با اشاره اجرای پروژه بام نهاوند، بیان کرد: بام نهاوند پروژه بزرگی بود که بیش از 15سال به عنوان مصوبه زمین مانده رها شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شهری روی زمین مانده نهاوند زیاد است

پروژه های شهری روی زمین مانده نهاوند زیاد است