مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-15سياسي

پیگیری آغاز واکسیناسیون عمومی کرونا در قم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم تصریح کرد: دریافت مجوّز آغاز واکسیناسیون عمومی در قم و به صورت پایلوت از طریق مسؤولان کشوری پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور که امروز در غیاب استاندار قم به عنوان رییس ستاد استانی مبارزه با پایدار به خدمت رسانی خود ادامه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین خواستار ارائه گزارش واکسیناسیون از سوی برخی نهادها و دستگاه ها شد و اظهار کرد: نهادهایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، حوزه های علمیه، دستگاه های اجرایی استان، اصناف، نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و یا شبکه حمل و نقل استان لازم است تا با هدف ایجاد تحرک و پویایی در امر واکسیناسیون، گزارش واکسیناسیون گروه های هدف خود را منتشر و بیان کنند چه برنامه هایی برای تحقق واکسیناسیون جامعه هدف باقیمانده دارند.

وی با اشاره به این که با همت دولت محترم، کمبود واکسن رفع شده است اذعان کرد: خوشبختانه در حال حاضر بیش از 130 هزار دوز واکسن در قم وجود دارد.

سلیمان پور همچنین تأکید کرد: استان قم باید بر اساس درخواستی از وزارت بهداشت و وزارت کشور، برای عمومی کردن واکسیناسیون به صورت پایلوت پیشقدم شود، بویژه آن که این استان از نظر تعداد مراکز واکسیناسیون و ظرفیت تزریق واکسن، شرایط مطلوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری آغاز واکسیناسیون عمومی کرونا در قم

پیگیری آغاز واکسیناسیون عمومی کرونا در قم