مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-15بين الملل

فعالیت ها و تجمعات در لبنان در همبستگی با اسرای فلسطینی


فعالیت های همبستگی و حمایت از اسرای فلسطینی در مناطق مختلف اراضی لبنانی و فلسطینی به ویژه پس از بازداشت مجدد چهار تن از اسرای آزادشده از زندان رژیم اشغالگر و در معرض خطر قرار گرفتن زندگی آنها ادامه دارد.

- فعالیت های همبستگی و حمایت از اسرای فلسطینی در مناطق مختلف اراضی لبنانی و فلسطینی به ویژه پس از بازداشت مجدد چهار تن از اسرای آزادشده از زندان رژیم اشغالگر و در معرض خطر قرار گرفتن زندگی آنها ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، در بیروت، پایتخت لبنان کمیته هماهنگی فلسطینی-لبنانی برای اسرای آزاد شده، در همبستگی با اسراء در مقابل ساختمان اسکوا در پایتخت لبنان تجمع کردند و چند تن از نمایندگان گروه های فلسطینی، گروه ها و احزاب لبنانی و ساکنان اردوگاه ها در آن حضور داشتند.

در این تجمع، محمد خواجه، یکی از نمایندگان جنبش أمل در پارلمان لبنان بر حمایت این جنبش از اسرای فلسطینی تاکید کرد و گفت، با حفر تونل آزادی ، سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی متزلزل شد و شکست خورد.

وی خواستار تاسیس یک نهاد بشردوستانه جهانی از میان آزادگان جهان برای دفاع از حقوق فلسطینیان بازداشت شده در زندان های رژیم صهیونیستی شد.

در همین رابطه، احسان عطایا، نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان خواستار اولویت دادن به پرونده اسرا از طریق نشرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ها و تجمعات در لبنان در همبستگی با اسرای فلسطینی

فعالیت ها و تجمعات در لبنان در همبستگی با اسرای فلسطینی