مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-15سياسي

چه کنیم تا در کلاس های مجازی سطح علمی دانشجو افت نکند؟


مدیر گروه رشته مدیریت کسب و کار جهاددانشگاهی واحد بندرعباس گفت: از بابت این که به سمت برگزاری کلاس ها به شکل مجازی سوق یافتیم، خرسندیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیر گروه رشته مدیریت کسب و کار جهاددانشگاهی واحد بندرعباس گفت: از بابت این که به سمت برگزاری کلاس ها به شکل مجازی سوق یافتیم، خرسندیم.

صدیقه مظفر در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: بسیاری از کشورهای پیشرفته پیش از شیوع ویروس کرونا کلاس های درسی خود را به صورت مجازی برگزار می کردند.

وی با بیان این که برگزاری کلاس ها به صورت مجازی می تواند در کنار مزایا معایبی نیز داشته باشد، افزود: اما تمام این مزایا و معایب به عقیده من به محتوای تولیدشده توسط اساتید مربوط است.

اگر اساتید محتوای مناسبی تولید و تسلط کافی به ساختار نرم افزارها داشته باشند و از این نرم افزارها جهت بالارفتن کیفیت و سطح تدریس و معرفی پروژه های مفید به دانشجویان جهت پویایی دانشجویان بهره گیرند نمی توان کلاس های مجازی را غیرمفید و ناکارآمد دانست.

این استاد دانشگاه با بیان این که در کلاس های مجازی می توان زمان را به خوبی مدیریت کرد ادامه داد: در فضای مجازی می توان تعاملات را گسترده تر کرد، اما موضوع ارتباط مستقیم با دانشجویان کمتر وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کنیم تا در کلاس های مجازی سطح علمی دانشجو افت نکند؟

چه کنیم تا در کلاس های مجازی سطح علمی دانشجو افت نکند؟