مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-15ورزشي

«جدّایی» نماینده قم در کاراته قهرمانی جهان شد


دبیر هیات ورزش های ناشنوایان استان قم از انتخاب کاراته کای با تجربه و پرافتخار قم برای همراهی تیم ملی اعزامی ایران در پیکارهای 2021 کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان خبر داد.

- توحید محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: اعضای تیم ملی کاراته ناشنوایان کشورمان این روزها تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر یکی از بهترین مربیان این رشته یعنی مسعود رهنما سرمربی سابق تیم ملی کاراته بزرگسالان، نوجوانان و جوانان ایران در بازی های آسیایی و جهانی برگزار می کند.

وی ادامه داد: کاراته کاهای ناشنوای کشورمان باید آبان ماه امسال در مسابقات 2021 قهرمانی جهان به میدان بروند، رقابت هایی که کسب موفقیت از آن برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد زیرا کشورمان میزبانی این رقابت ها را بر عهده دارد و چهره های شاخص جهان پاییز امسال به تهران می آیند.

دبیر هیات ورزش های ناشنوایان کشورمان اضافه کرد: در مرحله انتخابی اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان سه کاراته کای ناشنوای قم سیدمرتضی جدّایی، مهدی سعدی و سیدمحمد میرقیصری حضور داشتند و سرانجام سیدمرتضی جدّایی کاراته کای پرافتخار و با تجربه قم برای همراهی تیم ملی انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: جدّایی که پیش از این نیز سابقه همراهی تیم ملی ایران در مسابقات مختلف برون مرزی را دارد، با توجه به تجربه بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جدّایی» نماینده قم در کاراته قهرمانی جهان شد

«جدّایی» نماینده قم در کاراته قهرمانی جهان شد