مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-15اجتماعي

تامین آب پایدار در مناطق محروم با اجرای طرح نذر آب


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کشور از تامین آب پایدار مناطق محروم و مرزی در قالب طرح ملی نذر آب خبر داد.

- ، خسرو رحمانی در مراسم رونمایی از کمک های معیشتی دومین کاروان نذر آب4 در شهرستان نهبندان، اظهار داشت: آموزش همه مردم در امور مختلف امدادی برای پیشگیری از مشکلات بسیار مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه در واقع حدودی از تغییرات آب و هوایی و خشکسالی های امروز ساخته دست بشر است، افزود: اگر در سالیان قبل آلودگی هوا و گازهای گلخانه ای توسط کشورها جدی گرفته می شد امروز شاهد این تغییرات آب و هوایی نبودیم.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نذر آب پایدار را مد نظر گرفته است، گفت: تمام خیرین کشور باید به سمت تامین آب پایدار در مناطق مختلف و نیازمند حرکت کنند.

وی با بیان اینکه نذر آب پایدار اقدامی زیرساختی و باعث تثبیت جمعیت در مناطق خصوصاً مناطق مرزی است، عنوان کرد: توسعه زیرساختی در مناطق محروم گامی ماندگار است که باید بیشتر مورد توجه خیرین قرار گیرد.

رحمانی با اشاره به اینکه انتقال آب خلیج فارس به کویر مرکزی اگر انجام شود بسیار تاثیرگذار خواهد بود، بیان کرد: پروژه های بزرگ در دراز مدت و طرح نذر آب در کوتاه مدت می تواند بر خشکسالی های اخیر اثرگذار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب پایدار در مناطق محروم با اجرای طرح نذر آب

تامین آب پایدار در مناطق محروم با اجرای طرح نذر آب