مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-15سياسي

رأی گیری بحث برانگیز انتخاب شهردار کاشمر/ سه عضو شورای شهر جلسه را ترک کردند


بعد از این که برگه‎های رأی توزیع شد و پس از گذشت 10 دقیقه از دریافت تعرفه، سه نفر از اعضا برگه های خود را تحویل ندادند و جلسه را ترک کردند.

- به گزارش، با شروع به فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر کاشمر، عملاً فعالیت شهردار قبلی به پایان رسید و اعضای ششمین دوره شورای شهر اقدام به تعیین سرپرست برای شهرداری کاشمر کردند.

شب گذشته در مرحله نهایی انتخاب شهردار کاشمر، با اما و اگرهای فراوان محمد صادقی از بین کاندیداهای مطرح شده به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

علی اصغر مرادزاده، رییس شورای اسلامی شهر کاشمر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یازدهمین جلسه شورای شهر کاشمر در سه شنبه 23 شهریور با دستور کار انتخاب شهردار با حضور هفت عضو شورای شهر برگزار شد که با دعوت شورا برای تصدی مسئولیت شهرداری، 30 نفر رزومه خود را به شورای اسلامی کاشمر ارسال کردند.

وی با بیان این که 12 نفر از این تعداد شرایط اولیه را برای پذیرش پست شهردار نداشتند، ادامه داد: پس از بررسی کارنامه متقاضیان، افراد باقی مانده برای ارائه برنامه های خود به شورا دعوت شدند و به سوالات اعضا پاسخ دادند.

رییس شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به این که جلسه روز گذشته با حضور هفت عضو شورا رسمیت یافت و تشکیل شد، بیان کرد: با توجه به این که دستور کار جلسه انتخاب شهردار بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی گیری بحث برانگیز انتخاب شهردار کاشمر/ سه عضو شورای شهر جلسه را ترک کردند

رأی گیری بحث برانگیز انتخاب شهردار کاشمر/ سه عضو شورای شهر جلسه را ترک کردند