مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-15اقتصادي

بیش از 1300 فقره انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب به مجاز تبدیل شده اند


مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به اینکه بیش از 1300 فقره انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب طی 18 ماه گذشته به مجاز تبدیل شده است گفت: در سال گذشته 961 فقره انشعاب و در سالجاری نیز تاکنون 358 فقره انشعاب غیرمجاز به مجاز تبدیل شده اند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به اینکه بیش از 1300 فقره انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب طی 18 ماه گذشته به مجاز تبدیل شده است گفت: در سال گذشته 961 فقره انشعاب و در سالجاری نیز تاکنون 358 فقره انشعاب غیرمجاز به مجاز تبدیل شده اند.

علیرضا تخت شاهی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه هدف شرکت آبفا بهره مندی اقشار مختلف جامعه در سطح شهر و روستا از آب سالم و بهداشتی است، اظهار کرد: نصب انشعاب غیرمجاز علاوه بر اینکه دست درازی به اموال عمومی محسوب شده، خلاف قانون است.

وی افزود: خانوارهایی که از انشعاب غیرمجاز آب استفاده می کنند، برای تبدیل آن به مجاز، خارج از نوبت به بانک طرف قرارداد برای دریافت تسهیلات و یا امکان پرداخت مبلغ آن به صورت اقساط کوتاه مدت معرفی می شوند.

تخت شاهی خواستار اقدام سریع استفاده کنندگان غیرمجاز آب برای تبدیل انشعاب به مجاز شد و اضافه کرد: امکان انتقال آلودگی به شبکه های آب شرب ناشی از اتصال غیراصولی و گرفتگی و جاری شدن فاضلاب و بروز بیماری از جمله تبعات استفاده از انشعاب غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1300 فقره انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب به مجاز تبدیل شده اند

بیش از 1300 فقره انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب به مجاز تبدیل شده اند