مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-15اجتماعي

جزییات کمک 25 میلیاردی بنیاد مستضعفان به مددجویان بهزیستی


رییس سازمان بهزیستی کشور در خصوص کمک بنیاد مستضعفان به 50 هزار فرد دارای معلولیت مقیم مراکز برای اقلام بهداشتی و 50 هزار خانواده تحت پوشش توضیحاتی ارائه کرد.

- رییس سازمان بهزیستی کشور در خصوص کمک بنیاد مستضعفان به 50 هزار فرد دارای معلولیت مقیم مراکز برای اقلام بهداشتی و 50 هزار خانواده تحت پوشش توضیحاتی ارائه کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا در خصوص اختصاص 20 میلیارد کمک بنیاد مستضعفان به 50 هزار فرد دارای معلولیت مقیم مراکز برای اقلام بهداشتی و 50 هزار خانواده تحت پوشش گفت: با کمک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که در روزهای گذشته 25میلیارد تومان را برای کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی اختصاص داده بود، توانستیم این مبلغ را به دو برنامه اختصاص دهیم؛ برای حدود 50 هزار فرد دارای معلولیتی که در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان در سراسر کشور نگهداری می شوند مبلغ سرانه هر نفر 100 هزار تومان برای اقلام بهداشتی و پیشگیری از کرونا اختصاص داده شد که بر روی کارت بانکی مراکز خیریه نگهداری شارژ شد و مجموعا مبلغ 5 میلیاردتومان را شامل شد.

وی افزود: همچنین برای 50 هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی که درخواست کمک از سازمان کرده بودند به هر خانوار مبلغ 400 هزارتومان (در مجموع مبلغ 20 میلیاردتومان) بر روی کارت بانکی این افراد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کمک 25 میلیاردی بنیاد مستضعفان به مددجویان بهزیستی

جزییات کمک 25 میلیاردی بنیاد مستضعفان به مددجویان بهزیستی