مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-15سياسي

شاعران زنجانی برای شهدا کنگره 3535 شهید شعر گفتند


دبیر کمیته بانوان کنگره 3535 شهید زنجان گفت: عصر شعر «من برایت می سرایم» در راستای برگزاری کنگره شهدا و با حضور جمعی از شاعران بانوی زنجانی برگزار شد.

- ایسنا/زنجان دبیر کمیته بانوان کنگره 3535 شهید زنجان گفت: عصر شعر من برایت می سرایم در راستای برگزاری کنگره شهدا و با حضور جمعی از شاعران بانوی زنجانی برگزار شد.

لیلا رمضانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری عصر شعر من برایت می سرایم در راستای برگزاری کنگره شهدا که با حضور جمعی از شاعران بانوی زنجانی برگزار شد، اظهار کرد: عصر شعر من برایت می سرایم با اطلاع رسانی و رویکرد دریافت اشعار بانوان زنجانی برگزار شده که در این آیین از شاعران درخواست شد، در مدح شهدا شعرسرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه این عصر شعر از تیرماه سال جاری کلید خورده بود، افزود: در فضای مجازی و حقیقی این عصر شعر تبلیغ و از شعرا دعوت شد تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و در آیین اختتامیه 40 اثر که توسط شاعران زنجانی ارسال شده، آثار منتخب توسط داوران انتخاب و اعلام شد.

این مسئول از ساخت سه مستند از رشادت های مادران شهدا به همت دبیرخانه کنگره 3535 شهید با معرفی مادران، همسران و خواهران شهدا خبر داد و گفت: یاد و خاطره حماسه هایی که فرزندان این مرز و بوم برای اعتلای ایران اسلامی خلق کردند باید در اذهان مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران زنجانی برای شهدا کنگره 3535 شهید شعر گفتند

شاعران زنجانی برای شهدا کنگره 3535 شهید شعر گفتند