مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-15سياسي

دانشگاه علوم هسته ای در بوشهر ایجاد شود


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر توجه به مسؤولیت اجتماعی نیروگاه اتمی بوشهر به محیط پیرامونی تأکید کرد و گفت: آموزش، توسعه زیرساخت های فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با رییس جهانی برای جلوگیری دستیابی به دانش هسته ای متکی به انواع فشارها و ترفند شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه پس از راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فشارهای استکبار جهانی افزون تر شد گفت: فناوری و دانش، علوم و تکنولوژی هسته ای نشان از رشد و پیشرفت یک جامعه محسوب می شود که از این طریق تولید انواع محصولات می توان گسترش داد.

امام جمعه بوشهر، هدایت های مقام معظم رهبری در عرصه علوم هسته ای را راهگشا دانست و افزود: یکی از مهمترین فعالیت های در دانش هسته ای توسعه فعالیت هایی در این عرصه است که باید از دوران دبستان، کودکان با دانش هسته ای آشنا کرد.

وی ایجاد انجمن ها و مراکز آموزشی هسته ای را یک ضرورت دانست و گفت: تولید محصولات نوشت افزار ویژه دانش آموزان با آرام دانش هسته ای برای آشنایی دانش آموزان با فناوری هسته ای باید در دستور کار قرار بگیرد.

صفایی بوشهری ایجاد پارک علم و فناوری هسته ای و مراکز آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی را یک ضرورت دانست و افزود: بوشهر، قطب تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم هسته ای در بوشهر ایجاد شود

دانشگاه علوم هسته ای در بوشهر ایجاد شود