مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-15سياسي

داستان یک عکس و عذرخواهی شورای اسلامی شهر بندرعباس


این روزها انتشار تصویری از دیدار یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با تعدادی از پاکبانان یکی از مناطق شهری و نوع چیدمان قرارگیری و نشستن پاکبانان سبب شد تا موجی از انتقادات نسبت به این موضوع در فضای مجازی شل بگیرد.

- ایسنا/هرمزگان این روزها انتشار تصویری از دیدار یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با تعدادی از پاکبانان یکی از مناطق شهری و نوع چیدمان قرارگیری و نشستن پاکبانان سبب شد تا موجی از انتقادات نسبت به این موضوع در فضای مجازی شل بگیرد.

حال احمد کناری نژاد، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس صبح امروز (24 شهریورماه) افزود: این روزها تصویر منتشر شده از دیدار با پاکبانان محترم شیفت روز منطقه ی یک ابهاماتی را به دنبال داشته، لذا ضمن درک نگرانی های ایجاد شده، بر آن شدم که به جهت روشن سازی ابعاد ماجرا، شرح ماوقع را صادقانه با شما مردم همیشه همراه در میان بگذارم.

وی اظهار کرد: جایگاه والا و حیاتی شغل پاکبانان در حفظ بهداشت و سلامت شهر، بر کسی پوشیده نیست و این حقیر نیز در همین راستا وظیفه ی خود دانستم که همزمان با ساعت شروع به کارشان (4:30صبح) در محلی که هر روزِ جمع شده و از آن جا به محل خدمت خود می روند حاضر شده و در دیداری صمیمانه و به دور از تشریفات بازدیدهای مرسوم، ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت، شنوای دغدغه هایشان باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان یک عکس و عذرخواهی شورای اسلامی شهر بندرعباس

داستان یک عکس و عذرخواهی شورای اسلامی شهر بندرعباس