مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-15اقتصادي

پیش بینی جهاد کشاورزی: مرغ در مهرماه ارزان می شود


وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در اولین اقدام خود برای جبران کسری جوجه یک روزه و تولید مرغ، واردات 3 تا 5 میلیون تخم مرغ نطفه دار گوشتی را شروع و پیش بینی کرده است قیمت مرغ مهرماه ارزان می شود.

- جی پلاس؛ جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در اولین اقدام خود برای جبران کسری جوجه یک روزه و تولید مرغ، واردات 3 تا 5 میلیون تخم مرغ نطفه دار گوشتی را شروع و پیش بینی کرده است قیمت مرغ مهرماه ارزان می شود.

در ماه های گذشته و با پایان کار دولت دوازدهم بازار مرغ با مشکلاتی بی سابقه مواجه شد، درحالی که قیمت مصوب جوجه یک روزه 5200 تومان است، قیمت این محصول به بیش از 10 هزار تومان افزایش یافت اما با واردات انجام شده دولت جدید قیمت آن به یک باره به 8 هزار تومان کاهش یافت و وزارت جهاد کشاورزی وعده داده است با اقداماتی که در حال انجام دارد قیمت آن به نرخ مصوب خواهد رسید.

بیشتر واردات تخم مرغ نطفه دار از ترکیه، هلند، بلژیک و مجارستان صورت می گیرد و وارداتی هم که تا حالا بوده اکثراً از ترکیه و مسیر زمینی است، که اگر واردات از کشورهای اروپایی صورت بگیرد از طریق هوایی خواهد بود.

وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در اولین اقدام خود برای جبران کسری جوجه یک روزه و تولید مرغ، واردات 3 تا 5 میلیون تخم مرغ نطفه دار گوشتی را شروع و پیش بینی کرده است قیمت مرغ مهرماه ارزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جهاد کشاورزی: مرغ در مهرماه ارزان می شود

پیش بینی جهاد کشاورزی: مرغ در مهرماه ارزان می شود