مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-15اقتصادي

80 درصد از مساحت استان سمنان تحت خشکسالی شدید است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه طبق آخرین آمارها 80 درصد از مساحت استان تحت خشکسالی شدید است، گفت: میزان بارندگی سال زراعی جاری نصف شده است.

- ، علی خداداد پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه طی شش ماه گذشته، بازدیدهایی مشترک بین استان سمنان و گلستان در بحث اطفا حریق جنگل صورت گرفته است، ابراز کرد: بازدید از مناطق سیل زده سر کویر، پشت کوه مهدی شهر و رامه بالا و پایین انجام شده است.

وی با بیان اینکه پیگیری اعتبارات خشکسالی و سرمازدگی طی مکاتبات مستمر از دیگر اقدامات صورت گرفته است، ابراز کرد: 80 درصد از مساحت استان تحت خشکسالی شدید اعلام شد و طی این مهم اقدامات لازم صورت گرفت و در حال انجام است.

اعتبارات خشکسالی پیگیری می شود مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه پیگیری و توزیع منابع اعتباری سالک نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: خرید دام مازاد عشایر، بیمه ها و پیگیری منابع اعتبارات ملی از مجموعه اقداماتی است که در حوزه مسائل مرتبط با مدیریت بحران صورت گرفت.

خداداد با بیان اینکه در سال 1400 تاکنون 22 حادثه از جمله 12 مورد سیل و آب گرفتگی، شش مورد زلزله، دو مورد آتش سوزی جنگل و مراتع و یک مورد یخبندان و یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد از مساحت استان سمنان تحت خشکسالی شدید است

80 درصد از مساحت استان سمنان تحت خشکسالی شدید است