مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-15سياسي

برگزاری شب شعر دفاع مقدس در علوم پزشکی شیراز


مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که شب شعر دفاع مقدس در امتداد عاشورا همزمان با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس، در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که شب شعر "دفاع مقدس در امتداد عاشورا" همزمان با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس، در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

مریم تقوا چهارشنبه 24 شهریور به خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت و لزوم حفظ فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل حاضر و نیز یادآوری دلاورمردی های رزمندگان اسلام در روزهای جنگ تحمیلی برای آحاد جامعه، تصمیم گرفته شد تا شب شعری با همین موضوع در هفته دفاع مقدس سال جاری برگزار شود.

این مقام فرهنگی در علوم پزشکی شیراز گفت: بیان احساسات، خاطرات و وقایع در قالب هنر و به زبان هنری را تاثیرگذارتر و ماندگارتر دانست و افزود: این شب شعر با چهار محور دفاع مقدس ، عاشورا ، اربعین حسینی و شهدای دفاع مقدس برگزار می شود.

مدیرتعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه این نشست ادبی یکم مهر از ساعت 20 تا 22 به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود، گفت: علاقه مندان می توانند با استفاده از نشانی الکترونیک http://webc2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب شعر دفاع مقدس در علوم پزشکی شیراز

برگزاری شب شعر دفاع مقدس در علوم پزشکی شیراز