مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-15اقتصادي

کمک 30 میلیارد تومانی حامیان ایتام و محسنین در هرمزگان


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: طی 5 ماهه سالجاری، حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر 30 میلیارد تومان به یتیمان و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک نموده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جلیل تراهی اظهار داشت: طی پنج ماهه سالجاری، حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر 30 میلیارد تومان به یتیمان و فرزندان از 16 هزار و 400 فرزند معنوی خود حمایت می کنند که از این تعداد هشت هزار و 800 یتیم نیازمند و هفت هزار و 600 فرزند محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار داشت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی  خود، حمایت یک هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد در استان را متقبل کرد.

تراهی ادامه داد: توجه و مشارکت بنگاه های اقتصادی در حوزه تکالیف اجتماعی می تواند خدمات ارزشمند و اثربخشی به نیازمندان هرمزگان درپی داشته باشد و امیدواریم با تداوم حمایت ها و مشارکت های این بنگاه ها بتوانیم مشکلات اساسی خانواده های ایتام و نیازمندان استان را برطرف نماییم.

این مقام مسئول گفت: همه مردم می توانند با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000333376 در طرح خداپسندانه این نهاد مشارکت و حامی یک یا چند فرزند یتیم و فرزند محسنین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 30 میلیارد تومانی حامیان ایتام و محسنین در هرمزگان

کمک 30 میلیارد تومانی حامیان ایتام و محسنین در هرمزگان