مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-15بين الملل

«گانتز» برای مهار برنامه هسته ای ایران نسخه پیچید


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی است که این رژیم با مذاکرات احیای برجام مشکلی ندارد اما همزمان آمریکا و جامعه بین الملل باید طرح جایگزینی را هم که شامل فشار همه جانبه بر ایران است؛ - ، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با فارین پالیسی ادعایی را مطرح کرد که از سوی این روزنامه آمریکایی به منزله تغییر آشکار رویکرد این رژیم در شیوه خصومت ورزی با برنامه هسته ای ایران تعبیر شد.

به ادعای گانتز، رژیم صهیونیستی مایل است تا بازگشت آمریکا به میز مذاکره با ایران و حصول توافق با این کشور را بپذیرد حال آنکه همزمان به واشنگتن فشار می آورد تا در صورت ناکامی مذاکره، یک پاسخ مقتدرانه را تدارک ببیند! وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه این ادعا افزود: رویکرد فعلی دولت بایدن را که می کوشد برنامه هسته ای ایران را مهار کند؛ قبول دارم.

وی ادامه داد: اسراییل خواهان آن است که آمریکا یک پلن B هم اتخاذ کند که شامل فشارهای اقتصادی کلان در صورت شکست مذاکرات است.

این مقام صهیونیست در ادامه هذیان گویی های خود به پلن C اسراییل هم اشاره کرد که شامل اقدام نظامی است.

به ادعای گانتز، ایران تا ساخت نخستین بمب هسته ای فقط دو تا سه ماه فاصله دارد و با توجه به بدبینی او به راهکار دیپلماتیک، طرح پشتیبان مد نظر رژیم صهیونیستی می تواند شامل فشارهای سیاسی، دیپل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گانتز» برای مهار برنامه هسته ای ایران نسخه پیچید

«گانتز» برای مهار برنامه هسته ای ایران نسخه پیچید