مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-15بين الملل

ستاد عملیات مشترک عراق: خروج نیروهای آمریکایی طبق برنامه پیش می رود


سخنگوی ستاد عملیات مشترک عراق با اشاره به اینکه نیروهای امریکایی براساس توافق تا پایان دسامبر 2021 از کشور خارج می شوند، تاکید کرد خروج آنها طبق برنامه پیش می رود.

- سخنگوی ستاد عملیات مشترک عراق با اشاره به اینکه نیروهای امریکایی براساس توافق تا پایان دسامبر 2021 از کشور خارج می شوند، تاکید کرد خروج آنها طبق برنامه پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک در عراق روز سه شنبه تاکید کرد که برنامه خروج نیروهای رزمی آمریکا از این کشور طبق برنامه پیش می رود.

وی در گفت وگویی با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: ما در حال حاضر تنها دو سایت داریم که نیروهای ائتلاف بین المللی در آن حضور دارند، یکی از این سایت ها بخش کوچکی در پایگاه عین الاسد است و سایت دوم بخشی از فرودگاه اربیل است و ما توافق کردیم که تا 31 دسامبر 2021 همه نیروهای رزمی موجود خارج شوند و تاکید می کنیم که خروج آنها طبق برنامه پیش می رود.

الخفاجی با اشاره به اینکه تعداد بسیار کمی از نیروهای رزمی آمریکا در این کشور باقی مانده اند، گفت: نیروهای رزمی باقی مانده بسیار اندک هستند و برای ما، به عنوان فرماندهی ستاد عملیات مشترک، هدف اصلی حفظ امنیت عراق است و ما قطعاً برای این هدف اقدام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد عملیات مشترک عراق: خروج نیروهای آمریکایی طبق برنامه پیش می رود

ستاد عملیات مشترک عراق: خروج نیروهای آمریکایی طبق برنامه پیش می رود