مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-15اقتصادي

هرمزگان در صدر قیمت های نجومی پرواز/تفاوت از زمین تا آسمان!


این روزها افزایش افسار گسیخته قیمت ها سبب فشار سنگین آن بر دوش مردم و کاهش توان خرید برای عموم شهروندان شده اما در این بین قیمت های نجومی بلیط هواپیما در مسیر پروازی بندرعباس نیز سبب افزایش نارضایتی مردم هرمزگان شده است.

- هرمزگان در صدر قیمت های نجومی پرواز/تفاوت از زمین تا آسمان! ایسنا/هرمزگان این روزها افزایش افسار گسیخته قیمت ها سبب فشار سنگین آن بر دوش مردم و کاهش توان خرید برای عموم شهروندان شده اما در این بین قیمت های نجومی بلیط هواپیما در مسیر پروازی بندرعباس نیز سبب افزایش نارضایتی مردم هرمزگان شده است.

استان هرمزگان با دارا بودن ظرفیت های اقتصادی و گردشگری خود همواره از مقاصد مهم پروازی از سراسر کشور بوده است به گونه ای که با دارا بودن فرودگاه در شهرهای بندرعباس، قشم، کیش، جاسک، ابوموسی و بندرلنگه در زمره استان های توانمند در عرصه فرودگاهی کشور است اما در این بین تفاوت نجومی قیمت های پروازی در بندرعباس با سایر مراکز استانی است.

برای پی بردن به این موضوع نگاهی می اندازیم به قیمت های پروازی در بندرعباس و مقایسه آن با سایر شهرها و حتی برخی فرودگاه ها در استان هرمزگان تا شاهد نکات جالب و حتی تفاوت ها شگفت انگیزی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان در صدر قیمت های نجومی پرواز/تفاوت از زمین تا آسمان!

هرمزگان در صدر قیمت های نجومی پرواز/تفاوت از زمین تا آسمان!