مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-15اقتصادي

انتقاد از توقف طرح مبارزه با لوازم خانگی قاچاق


رییس هیئت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران از توقف طرح مبارزه با لوازم خانگی قاچاق در سطح عرضه از پایان سال گذشته خبر داد و خواستار از سرگیری این طرح شد.

- رییس هیئت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران از توقف طرح مبارزه با لوازم خانگی قاچاق در سطح عرضه از پایان سال گذشته خبر داد و خواستار از سرگیری این طرح شد.

به اعتقاد وی علت رغبت مردم به این کالاها این است که قیمت آنها به قیمت کالاهای ایرانی بسیار نزدیک شده و تقاضای مردم هم بیشتر این است که از کالاهای برند استفاده کنند.

سید علیرضا موسوی مجد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تولید تلویزیون در حال حاضر پاسخگویی نیاز کشور است، اظهار کرد: تولید کنندگان با عمق تولید مناسب اشتغال زیادی ایجاد کردند، اما قاچاق کالای ساخته شده تولیدکنندگان را دچار مشکل کرده؛ چرا که در حال حاضر ما با کالای قاچاق رقابت می کنیم.

این در حالی است که قیمت تمام شده کالای قاچاق به دلیل پرداخت نکردن هزینه های قانونی از جمله 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های گمرکی، مالیات و دارایی و غیره پایین تر است.

رییس هیئت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری با بیان اینکه علاوه بر تولیدکننده، مصرف کننده نیز در نهایت متضرر می شود، تصریح کرد: کالای قاچاق خدمات پس از فروش و گارانتی ندارد و با وجود اینکه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از توقف طرح مبارزه با لوازم خانگی قاچاق

انتقاد از توقف طرح مبارزه با لوازم خانگی قاچاق