مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-15بين الملل

آمادگی آمریکا برای همکاری بدون شرط با کره شمالی برای رفع نگرانی های انسانی


نماینده آمریکا در امور کره شمالی اعلام کرد، واشنگتن آماده است بدون در نظر گرفتن مساله خلع سلاح اتمی ، با پیونگ یانگ برای رفع نگرانی های انسانی همکاری کند.

- نماینده آمریکا در امور کره شمالی اعلام کرد، واشنگتن آماده است "بدون در نظر گرفتن مساله خلع سلاح اتمی"، با پیونگ یانگ برای رفع نگرانی های انسانی همکاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، سونگ کیم، نماینده آمریکا در امور کره شمالی این اظهارات را پس از مذاکرات سه جانبه اش با نوه کیو-دوک و تاکهیرو فوناکوشی ، همتایانش به ترتیب از کره جنوبی و ژاپن مطرح کرد.

این سه مقام در توکیو دیدار و درباره کمک های بشردوستانه و دیگر انگیزه ها برای از سرگیری مذاکرات با کره شمالی گفت وگو کردند.

این مذاکرات در بحبوحه تجدید نگرانی های امنیتی نسبت به آزمایشات موشکی اخیر کره شمالی که در جریان آن موشک های کروز دوربرد به صورت آزمایشی شلیک شدند و همچنین نشانه ها از فعالیت مجدد یکی از راکتورهای اتمی تولیدکننده پلوتونیوم این کشور برگزار شدند.

سونگ کیم پس از این مذاکرات سه جانبه و همچنین مذاکرات دوجانبه اش با نوه کیو-دوک به خبرنگاران گفت: ما آماده هستیم بدون در نظر گرفتن پیشرفت مذاکرات خلع تسلیحات اتمی، با کره شمالی برای رفع نگرانی هایش در حوزه بشردوستانه همکاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آمریکا برای همکاری بدون شرط با کره شمالی برای رفع نگرانی های انسانی

آمادگی آمریکا برای همکاری بدون شرط با کره شمالی برای رفع نگرانی های انسانی