مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-15اقتصادي

قرچک؛ رتبه سوم سامانه رصد اشتغال را کسب کرد


شهرستان قرچک توانسته در بین شهرستان های استان تهران رتبه سوم سامانه رصد اشتغال که به منظور نظارت مستمر، مستقیم و مؤثر بر فرآیند ایجاد فرصت های شغلی جدید در کشور و تشکیل بانک اطلاعاتی حوزه بازار کار راه اندازی شده را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار قرچک صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی قرچک توانسته اند طی سال های اخیر به رونق اشتغال در منطقه کمک کنند، اما بر اساس سیاست های کلان و برنامه های دبیرخانه شورای عالی اشتغال، ادارات دولتی نیز باید وظایف خود را در جذب و تحقق سهمیه های تخصیص داده شده به درستی انجام دهند.

وی گفت: دستگاه های اجرایی و کارفرمایان باید در راستای اجرای طرح ملی کارورزی ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین تحقق اجرای طرح مشوق بیمه ای که با هدف تسهیل در جذب و بکارگیری نیروهای متخصص ایجاد شده، تحرک بیشتری داشته باشند.

فرماندار قرچک افزود: ادارات باید بتوانند تا پایان سال جاری، سهمیه طرح های مذکور را جذب کرده و همچنین نسبت به شناسایی و معرفی پشتیبان برای تسهیلات مشاغل خانگی اقدام کنند.

خطیبی گفت: در قرچک طرح اشتغالزایی اجتماع محور(سحاب) با مشارکت بنیاد برکت برای ایجاد کسب و کارهای روستایی صورت گرفته که اقدامی مؤثر محسوب شده و باید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرچک؛ رتبه سوم سامانه رصد اشتغال را کسب کرد

قرچک؛ رتبه سوم سامانه رصد اشتغال را کسب کرد