مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-15اقتصادي

خسارت میلیون دلاری به شرکت های بازرگانی با شماره حساب جعلی


ارسال پیش فاکتورهای مشابه با پیش فاکتور اصلی با شماره حساب جعلی شریک خارجی، ممکن است از طریق هک ایمیل طرف داخلی یا خارجی اتفاق بیفتد و سبب خسارت های میلیون دلاری شود و به این منظور، - ارسال پیش فاکتورهای مشابه با پیش فاکتور اصلی با شماره حساب جعلی شریک خارجی، ممکن است از طریق هک ایمیل طرف داخلی یا خارجی اتفاق بیفتد و سبب خسارت های میلیون دلاری شود و به این منظور، به شرکت های بازرگانی داخلی که تبادلات مالی بین المللی دارند، باید قبل از واریز هرگونه مبلغ، از صحت شماره حساب اطمینان حاصل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انگیزه های متعددی هم چون کسب شهرت، قدرت نمایی، حذف مطالب مخالفان و یا آزار باعث می شود که افرادی همواره علاقمند هک و یا نابودی برخی سایت ها باشند.

بسیاری اوقات تصور غلطی از این گونه هکرها وجود دارد و معمولا شیوه هایی که معمولا برای هک وبلاگ ها استفاده می شود، بسیار ساده و رایج است و با کمی دقت می تواند از محتوا و مطالب وب سایت در برابر افرادی که سوءنیت دارند محافظت کرد.

با توجه به موارد ارجاع شده به مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای)، اخیراً ارسال پیش فاکتورهای مشابه با پیش فاکتور اصلی با شماره حساب جعلی شریک خارجی، مشاهده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت میلیون دلاری به شرکت های بازرگانی با شماره حساب جعلی

خسارت میلیون دلاری به شرکت های بازرگانی با شماره حساب جعلی