مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-15سياسي

ساماندهی گلزار شهدا شهرستان زرندیه در حریم آثار تاریخی و فرهنگی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرندیه از ساماندهی گلزار شهدای واقع در حریم آثار تاریخی و فرهنگی این شهرستان خبر داد.

- زهرا رنجبر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ساماندهی گلزار شهداء شهرستان زرندیه در حریم آثار تاریخی و فرهنگی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که با بنیاد شهید انقلاب اسلامی این شهرستان امضا شد گلزار شهدا مجاور با حریم آثار تاریخی این شهرستان ساماندهی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این تفاهم نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به امضاء طرفین رسیده است، همچنین در راستای حمایت از اجرا و توسعه طرح های خود اشتغالی و کارآفرینی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و استفاده از ظرفیتهای موجود دو دستگاه منعقد شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرندیه با اشاره به تعهدات مشترک و همکاری بین دو دستگاه در توسعه بوم گردی با محوریت اشتغالزایی و بکارگیری خانواده های ایثارگران گفت: حمایت از برگزاری نمایشگاههای استانی و شهرستانی و ایجاد بازارچه، تسهیل در صدور کلیه مجوزهای فعالیت به ایثارگران، اختصاص ظرفیتهای گردشگری به منظور استفاده ایثارگران طبق ماده 72 قانون جامع، ثبت ملی گلزارها از دیگر بندهای مفاد این تفاهم است که به مدت زمان 5 سال توافق شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی گلزار شهدا شهرستان زرندیه در حریم آثار تاریخی و فرهنگی

ساماندهی گلزار شهدا شهرستان زرندیه در حریم آثار تاریخی و فرهنگی